Abonnement trimsalon


Op dit moment is het niet mogelijk om een trimsalon abonnement af te sluiten. Maar als *vaste klant heb je wel wat voordeeltjes! Zo mag je tot twee afspraken vooruit plannen (‘losse’ klanten mogen dit niet) en mag je tussendoor GRATIS voor een borstel/kambeurt met klitteninspectie langskomen. Bovendien ontvang je 10% korting op een tussenbeurt.

*Je bent vaste klant als jouw huisdier minimaal twee keer voor een trimbeurt binnen één jaar is geweest.

Doodles hebben een vacht die zeer klitgevoelig is. Voorkom grote klitten en vervilten waardoor kortscheren soms nog de enige optie is. Kies voor een Doodle abonnement (ook geldig voor honden met vergelijkbare vachten).

Staat jouw ras er niet tussen of weet je niet welk abonnement je moet nemen? Neem contact op of kom met je hond langs (op afspraak). We kijken welk abonnement het beste bij jouw hond past.


Voorwaarden abonnement trimsalon

Wil je een abonnement afsluiten? Hieronder vind je de voorwaarden.

  1. Het abonnement geldt telkens voor 1 jaar oftewel 12 maanden.
  2. Tussentijds opzeggen kan altijd, met een opzegtermijn van 30 dagen. Mocht de waarde van de ontvangen trimbeurten hoger zijn dan de betaalde abonnementskosten, dan wordt het resterende bedrag bij de klant in rekening gebracht.
  3. De eerste trimbeurt start drie maanden na het afsluiten van het abonnement. Het is dus belangrijk dat je het abonnement tijdig afsluit.
  4. Het abonnement geeft recht op het aantal trimbeurten en eventuele tussenbeurten zoals in het contract staat aangegeven.
  5. Het abonnement is geldend voor het ras/de hond waarop het abonnement is afgesloten.
  6. Ben je verhinderd voor een afspraak? Laat dit minimaal 24 uur van tevoren weten en we plannen een nieuwe afspraak in. Bij het niet opkomen dagen vervalt het recht op de betreffende trimbeurt, zonder restitutie van geld.

Vragen over trimsalon abonnement

Is een abonnement bij de trimsalon nieuw voor jou? Geen probleem, hieronder vind je antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem via de mail contact op en je krijgt antwoord op al jouw vragen.


We zeggen altijd: “Vraag niet waarom we zo goedkoop zijn maar waarom anderen zo duur zijn”. We hebben geen groot winstoogmerk maar vinden het welzijn van jouw hond veel belangrijker.

Sommige rassen hebben altijd wat meer klitten. Hier wordt bij het samenstellen van het abonnement rekening mee gehouden. Wanneer de trimsalon veel extra werk aan jouw hond heeft, kan het dat je bij moet betalen. Meestal hoor je dit van tevoren. De meerprijs voor het verwijderen van klitten ligt tussen de € 5 en € 20, afhankelijk van het ras en de hoeveelheid klitten. Gelukkig komt dit zelden voor.

Ja, de trimsalon abonnementen zijn geschikt voor alle rassen, ook voor kruisingen. Wanneer je niet zeker weet welke ras je hebt of hoe vaak je hond naar de trimsalon moet, kun je het beste even contact met ons opnemen.

Elk abonnement is specifiek afgestemd op de hond, het ras en de vacht. Hierdoor is het niet mogelijk om meerdere honden onder hetzelfde abonnement te laten vallen.

Heb je twee honden van hetzelfde ras of twee honden die onder hetzelfde abonnement vallen? In overleg kun je dan om en om met deze honden naar de trimsalon komen. Handig wanneer je een of twee keer per jaar een trimbeurt wil.

Bijvoorbeeld: je hebt een Lhasa apso en een Yorkshire terriër en je neemt abonnement Small. In dit abonnement zijn drie trimbeurten per jaar inbegrepen. Je kunt dan bijvoorbeeld in januari met de Lhasa apso komen, in mei met de Yorkshire terriër en in september weer met de Lhasa apso. Het jaar daarop is de Yorkshire in januari aan de beurt. Houd er wel rekening mee dat dit soms te weinig trimbeurten zijn.

Trimsalon Limbo streeft ernaar om altijd bereikbaar te zijn. Daarom kun je 24 uur per dag via de website een vraag stellen. Met betrekking tot openingstijden vind je bij Trimsalon Limburg Limbo veel flexibiliteit. Zo zijn we alleen in de zomervakantie twee weken gesloten. In andere vakanties heeft de trimsalon zeer flexibele openingstijden.

Zonder tegenbericht loopt jouw abonnement voor de trimsalon 12 maanden door. Na deze periode ontvang je een nieuw aanbod. Je kunt het abonnement elke maand opzeggen. De opzegtermijn bedraagt 30 dagen. Doe dit in de trimsalon, telefonisch of per e-mail.

Nee, het is niet mogelijk om geld terug te krijgen wanneer je het abonnement opzegt. Uitgezonderd bij overlijden van de hond (zie hieronder).

De trimsalon kan bij voortijdig opzeggen soms openstaande kosten in rekening brengen.

Bijvoorbeeld wanneer je recht hebt op drie trimbeurten per jaar met een totale waarde van € 120 (€ 40 per beurt). Wanneer jouw hond twee keer een trimbeurt heeft gehad en je hebt tot dan toe € 60 aan abonnementsgeld betaald, dan staat er nog € 20 open. Dit moet je alsnog voldoen.

We hopen dat jouw hond lang en gelukkig leeft. Maar het kan altijd gebeuren dat hij ernstig ziek wordt of onverwacht komt te overlijden. Dat vinden wij heel verdrietig!

Is jouw hond overleden, dan zetten we het abonnement per direct stop. Restitutie van geld vindt alleen plaats met een overlijdensbericht van de dierenarts. Eventuele openstaande kosten kunnen door de trimsalon verrekend worden.